Här sitter jag

Ja, här sitter jag och känner mig fortfarande lika tragisk. Inget att göra. Skrollar upp och ned på facebook bara för att upptäcka att inget av intresse skrivs. Men igår var iaf en bra dag. Fick ett samtal av Johanna vid 10-tiden på morgonen. Då var det bara upp och hoppa, äta frukost, klä på sig och bege sig ut i kylan för en heldag med henne. Det blev fika, en snabbis upp till Vällingby och en tur till IKEA. Vid halv tio var jag hemma igen, och då satte jag själklart igång med att ordna med sakerna jag köpte på IKEA. Hade jag varit smart hade jag väntat med det så att jag hade haft nått att göra idag. Men icke. Jag var på tok för ivrig att få upp allt och fixa. Kan jag ju ångra lite idag. Men, men, det är lätt att vara efterklok.

Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0