Grattis!

Idah fyller min vän år. Så jag tänkte säga grattis till henne!

Grattis Marie!!!

Och så fyller min mormor år också. Så jag tänkte säga grattis till henne också.

Grattis mormor!!!

Och igår bjöd jag ju Carro på middag. Det gick bra. Men jag höll på att glömma att ha i purjolöken i maten.
jäkla tankspridd man är vissa gångar. Jag visste att jag missat nått, men kunde inte komma på vad. Så jag gick och öppnade kylskåpsdörren hela tiden. Tills jag såg den. Purjolöken. Ojdå. Men det gick bra att ha i den lie senare iaf. Fick vänta lite extra på maten men det blev bra ändå. Purjon piffade fakiskt upp det lite. Så jag ångrar inte att vi fick vänta 10 min extra pga av min tankspriddhet.

Kollade på filmen Stardust igår också. Rätt underhållande. Men dock en aning klyschig! Men what - tha - fuck så är det väl alltid.

Ha det bäst nu alla!

Pussar

Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0