Yogurtland

Idag tog jag och min föredetta "roomie" Maria en tur till State Street och Yogurtland. Vi kikade även in på Forever 21, där jag hittade en svart skapelse som var något mellanting av kavaj och skjorta. Mycket fin var den i alla fall. Efter det blev det lite plugg på Starbucks. För att sedan fortsätta pluggandet i skolans bibliotek och även lite hemma. Men nu är jag änligen klar. Nu väntar sängen.


Yogurtland
(om ni inte kunde läsa skylten menar jag)


  
Jag utanför Yogurtland, och min supergoda yogurtland-glass med massa frukt


Biblioteksbyggnaden på skolan


Skriv en mening eller två...
Postat av: Sohlberg

GLAD jag blir !!

2011-09-21 @ 00:49:58
URL: http://sohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0