Yesterday

Det blev inte så mycket bilder igår. För att vara helt ärlig så blev det bara två. Men bättre än ingen. Men jag har hört att övning ger färdighet.

Hur som helst så åkte vi iväg till "Five Points" vid La Cumbre. Vi åt på Carl's Junior, ett hamburgerställe, och kikade i lite affärer. Jag införskaffade mig ett par skor (för ovanligthetens skull...) och en klänning på "Ross", en film på Blockbuster samt ett lite sy-set (nålar och trådar) på CVS. Efter det fick vi skjuts till State Street där jag köpte en HDMI-kabel på Radio Shack och så åt vi på Subway innan vi gick till Ralph's och handlade lite andra förnödenheter.

Kvällen avslutades med försök att kolla på film men filmen vi ville se fanns inte på de bra streaming sidorna, men nu vet jag i alla fall att kabeln fungerar som den ska.


Maria provar en hjälm som jag hoppas ingen köper!
Vem vill se ut som en apa?


State Street (uppåt) på väg mot Subway


Skriv en mening eller två...
Postat av: Sohlberg

Jag kanske vill se ut som en apa?

2011-09-19 @ 06:47:56
URL: http://sohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0