What is it about me

För mycket tankar!
Jag har hamnat i värsta ålderskrisen, och det är inte kul.
Så det blev en chill-dag idag.

Började med att försova mig. Lektionen började 9.30, jag vaknade 11.00, så första lektionen missade.
Men jag gick i alla fall på psykologin som var min andra lektion. Efter den gick jag hem och hämtade lite papper och gick sedan tillbaka till skolan för att lämna in det jag skulle ha lämnat in på min första lektion.
Sedan bar det av hemmåt igen och kollade på en ny serie, The Secret Circle, verkar riktigt bra faktiskt.

Efter det blev det en tur upp till Mesa, där jag åt på Subway och tog en frappe på Starbucks.
Nu är jag hemma igen och ska försöka läsa kapitlet som ska vara läst tills imorgon i Engelskan.


- Medium Light Mocha Frappuccino with zoy milk, no whipped cream


Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0