Saturday

I lördags blev det shopping på Camarillo Outlet, köpte inte så mycket, bara ett skärp och en jacka. Jag höll mig från att köpa skor för en gångs skull.


Camarillo Outlet

  
Min lunch / Maria leker barn / Vägen hem

Efter en dags shopping blev det middag på State street. Närmare bestämt Aldo's, a.k.a. 1029 orgasmer, jag åt en enkel pasta med fräst vitlök, olivolja, och rosmarin. Oj, oj, oj vad gott det var. Bland det godaste jag ätit någonsin. Mitt första uttryck efter att ha smakat på maten var:
"Gudomligt! Åh... det godaste jag ätit på evigheter. Åh, vilken jävla munorgasm"
Mina vänner ville självklart smaka på denna enkla men ack så underbara rätt, och de var inte sena med att hålla med mig. Det var första gången jag åt där, men absolut inte sista. Om varmrätten var så där god vågar jag knäppt tänka på hur god förrätten och efterrätten är.

Hur som helst. Efter en underbar middag bardet av hemmåt för att byta kläder och sminka sig för kvällens utgång. Vi hamnade på Tonic och det var hur kul som helst.


Så här glad var jag vid hemgången från Tonic

Det var en riktigt bra helg om man bortser från Söndagen.
Då mådde jag värre än värst.
Ångest och depression, som dessutom sitter kvar, inte lika kul!


Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0