Life

Jag vet fasiken inte vad jag ska göra med mitt liv. Jag känner mig så liten ibland, eller kanske snarare bortkommen. Nu trivs jag visserligen med mina kurser och psykologin tycker jag är sjukt intressant. Jag hoppas verkligen att jag har hittat min grej nu. Men vad fasen gör jag om jag inte tycker det om ett halvår. Vad gör jag då? Det finns inte många andra kurser på skolan som jag är intresserad av.

Jag vete fasiken vad som händer med mig. Jag har så mycket olika konstiga känslor i kroppen som jag inte änns kan sätta ord på. Jag tror jag har hamnat i någon slags ålderskris eller nått. Det känns som att tiden rusar och jag hänger inte med. Som att det kommer sluta med att jag blir gammal, rynkig och ensam. Det skrämmer mig!


Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0