Journals

Idag fick jag tillbaka mina journals som jag lämnade in i torsdags. Trodde jag skulle få ett C för jag hade inte lagt ner så jättemycket jobb på dem, men hör häpna, jag fick ett B. Läggar jag ner lite mer tid och eftertanke på dem i fortsättningen kan jag kanske höja det betyget. Fick även tillbaka ett grupparbete, men det fick jag "bara" C på. Betyget var för hela gruppen, känns lite tråkigt, då det jag skrev var värt ett B-. Jag fick högst poäng på det jag skrev, så jag känner mig en aning stolt i alla fall. Verkar som att allt pluggande ger utdelning denna termin. Förra terminen kunde jag ju sitta hur länge som helst och inte fatta ett någonting.

Kort och gott. Den här dagen lyckades boosta mitt humör enormt. Det känns skönt, vaknade ju inte upp med bästa känslan direkt.


Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0