Ytterligare ett quiz

Nu har jag varit och gjort ytterligare ett quiz i Microeconomics. Precis som sist så kändes det bättre än jag trodde det skulle göra, men hur det faktiskt gick får jag inte reda på förrän på tisdag. Jag kommer vara sjukt nervös fram till dess. Jag vill verkligen inte att det provet också ska åt skogen.

Hur som helst tänkte jag ta mig ner till International Office idag och prata med dom hur fasiken jag ska lösa det här. Och så måste jag prata med professorn i Business Law-kursen. Det känns inte så lockande men jag måste. Måste ju få reda på vad som faktiskt krävs för att höja betyget. Om han nu vill svara på det. Han säger ju bara att om man fått D eller F på första provet så kommer man misslyckas. Han har tydligen aldrig sett någon som klarat kursen efter att ha fått ett så lågt betyg i början.

Önska mig lycka till, för jag kommer VERKLIGEN behöva det.

Puss på er!

Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0