Shopping

Här kommer lite bilder på allt jag shoppat den senaste tiden...


Steve Madden Gummistövlar

  
Skor och kjol från HM i Hollywood



  
En bolero, linnen/toppar och en skjorta från Forever 21


Sist men inte minst, en partyklänning från Dear Diary
(Blev helt kär i den när jag såg den, så jag var bara tvungen att köpa den!)

Det är allt jag shoppat "för nöjes skull" de senaste 4-5 veckorna (sen jag köpte jeansen).
Det tycker jag är rätt så duktigt av mig!


Skriv en mening eller två...
Postat av: Amanda

Älskar Steve Madden stövlarna, vad fick du ge för dom? :) Kramar, Amanda

2011-03-18 @ 11:50:30
Postat av: Emmelie

560kr betalade jag för dem. =)

2011-03-19 @ 04:02:49
Postat av: Sandra

MEN HERREGUD; skulle döda för den vita klänningen!!!!

2011-03-19 @ 11:13:55
URL: http://sbelsebub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0