Plugga vs. Sova

Ja, det är bara att välja. Ska jag klara detta blir det till att plugga istället för att sova. Satt uppe till fyra i natt och pluggade, släkte lampan vid halv fem i morse tror jag i alla fall. Sen sov jag till halv elva. Så lite sömn ficka jag i alla fall. Och samma visa blir det inatt och imorgon natt. Annars kommer jag aldrig klara mitt exam och quiz som jag har denna vecka. Imorgon måste jag gå upp tidigare. Börjar ju halv elva då. Så senast tio måste jag kliva upp ur sängen. Jag SKA fixa detta. Jag MÅSTE fixa detta. Annars får jag inte komma tillbaka nästa termin och jag vill verkligen tillbaka då!

Skriv en mening eller två...
Postat av: Amanda

Du kommer att fixa detta! Det är jag helt övertygad om <3

2011-03-23 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0