Hollywood and Solvang

Igår hade jag en superbra dag med mina "roomies" och två andra svenskar när vi tog en tur till Hollywood. Vi hade hur kul som helst! Vi var på Madame Tussaudes och tog en guidad tur runt Hollywood och Beverly Hills. Vädret hade inte kunnat vara mer perfekt. Efter att vi upptäckt Hollywood tog vi en tur till IKEA där jag inhandlade lite svensk mat och godis. Köpte även en läslampa att ha bredvid sängen.

Idag har vi varit i Solvang, en dansk liten by inte så långt ifrån Santa Barbara. Vädret var inte lika bra idag, har varit mulet och lite regnigt. Men det gjorde bara att man kände sig mer hemma i samband med de "vanliga" övergångsställena. Även där handlade jag lite svensk mat och en osthyvel.

I det stora hela har det varit en helt otroligt grym helg! Tack till er alla!

    
Detta är all den svenska maten/godiset jag handlat i helgen: IKEA-pizza, kexchoklad, Marabo daim, Ballerinakakor, Marsan vanlijsås, prinskorv, köttbullar, inlagdsill, bilar, marabo mintchoklad, Tutti Frutti, ost och Apetina Fetaost.

Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0