Falling

Why do I always fall for "bad guys"?

Är det inte det ena så är det det andra. Jag har aldrig blivit betuttad eller förälskad i en helylle kille. Är det inte players så är de kriminella eller något annat. Om jag någon gång ska kunna skaffa en familj så måste jag hitta en schyst kille som inte riskerar att hamna i finkan. För jag tänker inte utsätta mig och mina kanske framtida barn för det. Det finns inte. Inte om det går att undvika.
Så hur ser mina alternativ ut då?
Fortsätt falla för "bad guys" och vara barnlös, försök hitta en helylle kille och kanske bilda familj eller om inte det lyckas så får jag vara evig singel för resten av livet, kanske några korta romanser.

Only time will tell.

Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0