Attans

Jaha... exam nummer 1 gick helt åt skogen. Fick ett hemskt D. Bara 3 procent från ett C. Det suger! Speciellt eftersom att jag vet att exam nummer 3 också gick åt skogen. Just nu känns det verkligen som att det här inte är min grej. Jag kanske aldrig skulle ha åkt hit. Jag trivs visserligen jättebra, men skolan går ju helt åt skogen. Crap!

Skriv en mening eller två...
Postat av: Sandra

Lägg ner TÖNT, bara för att det gått dåligt på ett prov behöver du ju inte gräva ner dig! Upp med hakan för fan! Pusssssssssss

2011-03-03 @ 10:51:04
Postat av: Emmelie

Problemet är att det inte är ett prov, det är tre prov. hade bara varit ett så hade det inte kännts lika illa... Puss på dig älskling

2011-03-03 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0