I did it

Jag gjorde det!



Jag ringde det där jobbiga samtalet. Visserligen inte på måndagen, men på fredagen. Vilket jag tycker va himla bra gjort av mig. Men det va jobbigt. Som tur va skulle dom stänga precis så jag hann inte gå in på det riktigt jobbiga. Men jag ringde. Jag tog steget. På måndag ringer dom till mig. På jobbnumret. Så det är bara för mig och svara så där fint som jag brukar när kunderna ringer. Jag såg helt enkelt till att jag inte kan smita. Mobilen kan man ju lite fint ignorera om det är ett jobbigt samtal, men inte kundtelefonen inte. Dom lär ju höra att allt kanske inte är så bra när dom hör min glada röst när jag svarar jämfört med hur jag lär låta när jag hör att det e dom. Aja... det e säkert bara bra.

Snart ska jag flytta. Jädrar vad jag längtar! Vill bo större NU! Ska bli härligt och bygga upp ett hem med min kärlek helt från grunden i en ny lya, dit vi flyttar tillsammans. Inte som nu, då den ena flyttat in hos den andra. Det är inte samma sak. Tycker iaf inte jag.

Nu sak jag se om jag hittar nått skoj på nätet som jag kan dela med mig av.

Ha det bäst alla!

Pussar


Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0