Så var det över

Å så var midsommarfirandet över. Det är nu måndag. Jag e hos pappa som vanligt. Helgen är slut och vardagen är här.
Tog det lugnt i lördags. Va bara hemma och sov. Men det var behövligt. Min stackars kropp skrek verkligen efter sömn. Å det fick den, så nu är den glad.

Midsommar har varit. Vi går nu mot mörkare tider igen. Deprimerande! Jag vet! Jag skulle ändra på det om jag kunde, men det kan jag inte. Attans!

Jag längtar bort. Bort från svedala. Men jag får vänta ett tag till innan jag får fly fältet. Men i höst. Då bär det iväg.
Jag och min kärlek tar semester från allt å alla. Ska bli skönt! Längtar verkligen!

Men nu ska jag njuta av den sommar som är kvar! WIHOO!!!

Ha det bäst!

Puss


Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0