Okej

Det är avklarat, jag har fyllt år. Och jag överlevde. Puh... det var lite scary där ett tag. 
But life goes on! Och tur är väl det, eller?
Nu är det midsommar som ska klaras av. Ska nog inte var några problem. Ska åka till en polares landställe i skärgården. Ska bli supernice! Åker tidigt fredag morgon. Ska bli skönt å komma iväg lite. Borta, men ändå nära om om nu skulle få värsta "längta-hem-ångesten". Men kommer nog mest tycka att det är skönt. Känns som att största problemet för tillfället är vilka kläder jag ska ha med mig och på mig. Lär väl regna som vanligt så klänning är väl ingen idé att tänka på. Eller ska man trotsa dom förbenade vädergudarna...?

Får se hur det blir.
Ha det bäst nu!
Puss

Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0