Nu så Malin

För fem år sedan: Längtade jag efter att ta den där förbannade studenten. Vill ju inte längre gå skolan. I övrigt levde jag som en princessa. Livet flöt för det mesta på i festandets tecken.

För tre år sedan: Hade jag kommit på att det där med skola va nog inte så dumt iaf. I övrigt flöt livet på som vanligt. Partyprincessan levde för fulla muggar...

För ett år sedan: Hade jag träffat Kim. Jag var kär, på allvar och träffade en massa nya underbara vänner. Jag hade då den bästa sommaren någonsin!

Igår: Träffade jag Johanna som jag inte umgås så mycket med längre.

Imorgon: Är det bara en dag kvar till helgen. Då storhandling med mera ska ske.

Om ett år: Pågår planerna för volontärarbete i Afrika för fulla muggar.

Om tre år: Är jag förhoppningsvis fortfarande tillsammans med Kim och bor större och varmare. Jag har ett grymt jobb med grymma arbetskompisar och trivs med livet.

Ha det bäst!

Puss

Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0