Midsommarafton!

I morgon är det midsommarafton!  Känns så himla nice! Det är nått speciellt med just midsommarafton.
Lyssna bara på ordfet, låter det inte mysigt. Men så förknippar jag ju också midsommarafton med att vara ute med båten.
Usch.... saknar verkligen å vara ute å åka båt. Dumma pappa som sålde alla båter. Ska kanske skylla på både mamma å pappa, det var ju pga att dom skilde sig som båtarna blev sålda. Men, men... That's life...

I morgon tänker jag ha en bra dag i alla fall.

Innan jag slutar skriva för idag så måste jag ju gratta en person.

Grattis Blomman på 50-års dagen!
Hoppas den blir super för dig!

Ha det bästta nu alla!

Puss

Skriv en mening eller två...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0