Lördag/Söndag

Lördagen var en trevlig dag. Va hemma hos pojkvännens bror och åt middag med han och hans familj. Sen lånade en av deras bilar och åkte hemmåt. Plockade även upp Marie på vägen. Sen när vi kom hem bytte jag kläder innan det bar iväg igen. Så jag å Marie traskade till bussen och åkte till Emil för att gratta honom. Träffade flera personer jag inte fräffta på länge, tycker jag var trevligt.

Söndag hade jag velat ha en slapp dag, men icke. Åkte till ÖB och handlade. Sen plockade vi upp Kajsa och begav oss till IKEA och SkoPunkten. Efter det blev det käk på Emils, men jag orkade inte så mycket. Dagen avslutade med storshopping på City Gross, och vi var inte hemma förrän vid halv nio eller nått. Men nu är både kyl och frys fyllda. Helt underbart.

Ha det bäst!

Puss

P.S. Och du, Carro, självklart ska du få anv.namn och lösen. Messar över det till dig.

Skriv en mening eller två...
Postat av: caroline

Tack! Härligt med fulla skåp, så när bjuder du på middag? hehe skojja bara. Puss

2008-06-30 @ 12:57:04
URL: http://mahlerpinglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0